Dag 2 Las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Dag 2 Las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Dag 2 Las vegas

Door: Anouk van Beijsterveldt

Blijf op de hoogte en volg Anouk

30 Juli 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Aangekomen in Las Vegas om 10 uur (9 uur tijdsverschil) zijn we naar het Desert rose resort gegaan. Hier konden we nog niet inchecken, waardoor we naar de strip gingen om Las Vegas te bekijken. Het was er erg warm, alsof je een grote dikke zware warme deken over je heen droog. Wennen was niet mogelijk. Gelukkig hadden ze op de terrassen een sproeisysteem hangen waardoor het er eens stuk aangenamer was. Na lekker gegeten te hebben zijn we een stukje gaan wandelen. Wat hebben we allemaal gezien: hard rock café, Harley Davidson Café, Coca-Cola winkel die in een grote Coca-Cola fles zat, M&M’s winkel, grote shoppingscentra ’s en kleinere souvenirwinkels en natuurlijk heel veel gokkers! Hierna zijn we terug gegaan naar het hotel om lekker te zwemmen. Dat koelde goed af :)
In de avond zouden we weer terug naar de strip gaan. Maar om 5 uur zijn we allemaal even gaan liggen en werden pas rond 10 uur wakker waardoor we rond half 12 pizza zaten te eten. Het tijdsverschil is toch nog wel even wennen en best vermoeiend. Morgen gaan we naar Cedar City. Kijken waar ik ga wonen en studeren.

Anouk

In plaats van mijn minor voor Hbo-Rechten in Nederland te volgen, heb ik ervoor gekozen om deze in Amerika te volgen. Ik ga voor 5 maanden naar Cedar City, Utah, America!

Actief sinds 18 Aug. 2015