Dag 3 arrived in Cedar City - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Dag 3 arrived in Cedar City - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Dag 3 arrived in Cedar City

Door: Anouk van Beijsterveldt

Blijf op de hoogte en volg Anouk

31 Juli 2015 | Verenigde Staten, Cedar City

Dag 3
In de ochtend hebben Milou en papa onze auto opgehaald en zijn Myra en ik nog even het zwembad in gedoken. Dus rond 12 gingen we op weg naar Cedar City. De route van Las Vegas naar Cedar City veranderde heel erg. Het begon met saaie bergen en woestijn grond en eindigde met groene planten en gras. Cedar City bleek een grote stad te zijn dan in had verwacht. Hier is het 8 uur tijdsverschil met Nederland. We sliepen in het Night inn hotel in het centrum op loopafstand van de universiteit. Na aankomst zijn we vrij snel naar de universiteit gelopen. De straat naar de universiteit was heel erg breed, ik denk dat er zeker wel een vila op gebouwd kon worden. Zo zijn de meeste straten in Cedar City eigenlijk.

Southern Utah University is echt een hele mooie universiteit. Alles is er netjes, het gras is groen en tot in de puntjes bijgewerkt. Er lopen paatjes en de gebouwen zien er netjes uit. Pico bello in orde allemaal. Nu merkte ik van te voren al wel dat het er goed geregeld was uit het mail contact met de universiteit. Ik kon worden opgehaald op het vliegveld en stap voor stap werd alles uitgelegd.
Dus voor mijn ouders een geruststelling dat ik goed terecht kom. We hebben een rondje gewandeld over de campus en het bleek dat Cedar City bekend is om Shakespeare festival. Dus we konden nog even genieten van gezang op de campus. Nu hoop ik persoonlijk niet dat ik daar altijd naar moet gaan luisteren haha
In de avond zijn we lekker gaan eten in een restaurant. Ze hebben hier lekkere friet haha.

Wat mij opvalt is dat de restaurants hier anders zijn dan in Nederland(logisch natuurlijk het is Amerika) Het is er vrij gemakkelijk, al zie ik die overdreven dikke mensen ook niet naar een net restaurant gaan. het is net als in de films. een half rond bankje een jongen een meisje die zich voorstelt en jullie bediend :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

In plaats van mijn minor voor Hbo-Rechten in Nederland te volgen, heb ik ervoor gekozen om deze in Amerika te volgen. Ik ga voor 5 maanden naar Cedar City, Utah, America!

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 6106

Voorgaande reizen:

29 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn reis naar Amerika

Landen bezocht: