De reis, dag 1 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu De reis, dag 1 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

De reis, dag 1

Door: Anouk van Beijsterveldt

Blijf op de hoogte en volg Anouk

29 Juli 2015 | Nederland, Amsterdam

Om 3 uur zouden we vliegen vanaf Amsterdam. Tim, Bas en Thanh brachten ons met de auto naar Amsterdam wat erg leuk was.
Helaas bij aankomst ondervonden wij dat we 2,5 uur vertraging hadden op de vlucht van Amsterdam naar Detroit. In Detroit zouden wij een overstap tijd hebben van 2,5 uur op de vlucht naar Las Vegas. Die zouden wij dus gaan missen. Mijn ouders en zusjes hadden zich online al in kunnen checken, maar doordat ik een visum had moest ik dit op Schiphol regelen. Bij de incheck kregen we te horen dat we beter in Detroit konden kijken hoe het verder moest.
Hierna hebben we onze bagage gedropt en zijn met ze allen wat gaan eten. Helaas moesten Tim en Bas al weer snel terug. Wat ik natuurlijk wel jammer vond.

Toevallig zou de Oma van Thanh om 1 uur landen op Schiphol, waardoor wij haar ook nog even konden zien. De Oma van Thanh hadden wij al eerder ontmoet toen wij in Vietnam waren. Dit was dus wel toevallig.

Om half 6 zouden we dan eindelijk kunnen vliegen, eerst nog even een interview wat we in Amerika gingen doen en of we niet iets van vreemden hadden aangenomen. Ook dit konden we met ze vijven doen dus was zo gebeurd.
De vlucht duurde 8 uur helaas heb ik niet heel veel kunnen slapen. Meestal maar 20 minuten en dan werd ik weer wakker van iets. Gelukkig was er de mogelijkheid om films te kijken, muziek te luisteren of simpele spelletjes te doen via een scherm. Dus we hebben ons wel v

  • 05 Augustus 2015 - 21:24

    Cyril:

    Heel veel pleziwr nouk en ga je uiteraard volgen!
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

In plaats van mijn minor voor Hbo-Rechten in Nederland te volgen, heb ik ervoor gekozen om deze in Amerika te volgen. Ik ga voor 5 maanden naar Cedar City, Utah, America!

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 6107

Voorgaande reizen:

29 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn reis naar Amerika

Landen bezocht: