Dag 19 Cedar City!!!!!!!!! - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Dag 19 Cedar City!!!!!!!!! - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Dag 19 Cedar City!!!!!!!!!

Door: Anouk van Beijsterveldt

Blijf op de hoogte en volg Anouk

16 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Cedar City

Volgens papa hadden we de mogelijkheid om een lange route van 4 uur of een kortere route van 3 uur naar Cedar City te rijden. De lange route zou mooier zijn dan de kortere route. Nou ik was niet van plan om zoveel om me heen te gaan kijken dat dat mij uitmaakte en ben liever sneller in Cedar City het is al spannend genoeg. Dus gelukkig namen we de route van 3 uur. Deze was trouwens ook erg mooi. Aangezien we 2 uur door berggebied reden en laatste uur over de snelweg.

Zo in Cedar City aangekomen eerst naar de Global Engagement centre waar ik mij moest melden. Hier was niemand te vinden. Hele lieve mensen belden daar de directeur en die regelde dat Tessa zou komen. Uiteindelijk kreeg ik Tessa aan de telefoon van weer iemand anders en die zou er 40min later zijn, Prima. Het is zondag dus ik was al blij dat ze mij kon helpen. En ja hoor 40 min later was Tessa er met haar dochtertje (erg lief dochtertje) Toffe vrouw is het ze hielp me met alles en liep mee naar me kamer en legde alles extra goed uit. Zo ontzettend fijn.

Dus.. IK HEB EEN KAMER :). In het Eccles living and leurning centre. Room: B306D. Alles is heel groot en netjes. In mijn slaapkamer staat een bed, bureau en een kleding kast. Ook zit er nog een aparte kast in. Ze gaven aan dat als ik mijn bed lager wilde ik dat morgen kon regelen en dat ga ik ook zeker doen. Ligt niet fijn zo hoog.
De woonkamer heeft drie banken en een talel en grenst gelijk aan de keuken. De keuken heeft heel veel kastjes en een mega grote koelkast, vaatwasser(omg), oven en magnetron. Echt luxe haha.

Nadat ik al me spullen naar boven had gebracht ben ik nog zijn we naar de wallmarkt gegaan voor de laatse spulletjes en wat ontbijt. Nog even mee naar het hotel en nu ben ik alleen hier. Wel stil een saai.. Afwachten wanneer me huisgenootjes arriveren. Dat is ergens deze week.

  • 18 Augustus 2015 - 11:03

    Zwaan Brouwer-Mulder:

    Hallo Anouk,
    Dat ziet er leuk uit, wanneer komen de anderen?
    Wat een fantastische reis hebben jullie gemaakt, nu ken Utah al een beetje.
    Anouk veel sterkte en een goede tijd gewenst van oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

In plaats van mijn minor voor Hbo-Rechten in Nederland te volgen, heb ik ervoor gekozen om deze in Amerika te volgen. Ik ga voor 5 maanden naar Cedar City, Utah, America!

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 6096

Voorgaande reizen:

29 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn reis naar Amerika

Landen bezocht: