dag 18 ATV tour! - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu dag 18 ATV tour! - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

dag 18 ATV tour!

Door: Anouk van Beijsterveldt

Blijf op de hoogte en volg Anouk

15 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Torrey

Vandaag wilden we eigenlijk gaan kanoen maar daar was niks van te vinden in de buurt. In het centrum (het is een straat) van Torrey was een soort van adventure winkel daar zijn we heen gegaan voor informatie voor in de omgeving.
Hier was een erg vriendelijke man die ons een aantal mogelijkheden aanbood. 1. Horseriding: ik, maar ook Myra heeft eerder paard gereden. Het zou voor ons niet zo leuk zijn als we een paard zouden krijgen die mak achter de rest aan liep. Voor de rest was paardrijden niet zo een top idee.
2. Jeep tour. Hier hebben we eigenlijk niet verder over doorgevraagd. 3. Atv tour. Dit leek ons wel heel erg leuk. We konden met ze 5 in een atv (soort grote quad) plus de driver. Kevin heette onze chauffeur een gezellige man die het leuk vond om van alles over de omgeving te vertellen. Dit maakte de deur extra interessant.
In het begin remde hij nog een beetje als we hobbels tegen kwamen. Tot we bij soort van hele hoge duinen uitkwamen. Hier kregen we de vraag willen jullie de hoge berg of de lagere. Wij allemaal de hoge! Nou hierna had hij wel door dat hij wel wat door kon rijden. De duinen waren heel gaaf, soms heel stijl naar beneden dan weer stijl omhoog. Tijdens de rit zijn we nog een aantal keren gestopt om leuke foto’s te maken, de bergen te bekijken of om een stukje te hiken. We hebben ons heel erg goed vermaakt op die tour.
De tour duurde ongeveer 3 uur. Ik ben echt heel erg verbrand. Milou, Myra en ik zaten achterin en dat was midden in de zon. Papa en mama zaten voorin bij Kevin. Mijn knieën zijn rood en ook om mijn borst ben ik goed verbrand. Dat wordt nog wel even pijnlijk slapen ben ik bang.

Na de Atv tour zijn we terug gegaan naar het hotel om nog even te zwemmen. Het nadeel was dat ik voordat we de tour gingen maken Milou en ik ook al even in de zon hadden gelegen waardoor ik extra rood ben geworden. Ik dacht het is mijn laatste dag dat ik nog even kan zonnen. Nou dat heb ik geweten.

In de avond zou er in Loa een Rodeo zijn. Helaas regende het dus zijn we daar maar niet naar toe gegaan.

Morgen gaan we naar Cedar City en kan ik in-checken in mijn kamer. Ik vind het het wel erg spannend.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

In plaats van mijn minor voor Hbo-Rechten in Nederland te volgen, heb ik ervoor gekozen om deze in Amerika te volgen. Ik ga voor 5 maanden naar Cedar City, Utah, America!

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 6097

Voorgaande reizen:

29 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn reis naar Amerika

Landen bezocht: