Dag 20 even helemaal alleen - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Dag 20 even helemaal alleen - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Dag 20 even helemaal alleen

Door: Anouk van Beijsterveldt

Blijf op de hoogte en volg Anouk

17 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Cedar City

Zo.. op dit moment ben ik alleen. Papa, Mama, Milou en Myra zijn net terug gereden naar hun hotel en ik zal ze pas over 4 maanden weer zien. Erg vreemd gevoel. ik heb vanaf 8 uur morgen mijn international orientation met alle (degene die er nu al zijn tenminste) internationala studenten die undergratuate gaan studeren hier. Dus daarom was dit het laatste moment.

Maar goed over vandaag. Om 9 uur opgestaan lekker in me eigen huisie ontbeten en tegen 10 uur gaan wandelen richting het hotel. We hadden 10 uur afgesproken dus ik vermoede dat ik ze wel tegemoet zou lopen. Nou mooi niet ze zaten nog op bed toen ik daar aan kwam. Ze dachten dat ik wel uit wilde slapen. Hierna zijn we naar walmarkt gegaan om een laptop te kopen, aangezien die andere wat moeite had en tijdens mijn studie een goede laptop wel fijn is.

Hierna bij de Starbucks echte coffee op (oke cappuccino met Karamel).
Waarna ik mocht besluiten waar we gingen eten. Ik koos voor de Mcdonals. Ja, daar wil ik mezelf de komende maanden namelijk niet zo snel meer tegenkomen! Na het eten zijn we naar het hotel gegaan waar ik met papa nog even in de hot tub ben gegaan en Milou kwam later ook. Ik moest wel in de schaduw zitten omdat ik op sommige plaatsen nog best rood ben.
Na de zwempartij zijn we lekker een ijsje gaan eten naast het hotel. Het was een soort van ijs met limonade erop gegoten. Je kon verschillende smaken kiezen. Best grappig. ik had zure appel. Nog even een rondje gewandeld en rond 9 uur ben ik naar huis gebracht.

En tja daar ben ik nu nog steeds. Mijn huisgenootjes zijn er nog steeds niet en ook op de gang lijkt het erg rustig. Ik vind morgen wel erg spannend. Ik baal nu wel dat Nederland al slaapt. Heb wel even een peptalk nodig haha.

Lieve Papa, Mama, Milou en Myra een goede reis en nog veel plezier morgen in Las Vegas het was top dat jullie mee gingen naar Amerika. Ik heb ervan genoten!

  • 18 Augustus 2015 - 11:10

    Zwaan Brouwer-Mulder:

    Hallo Anouk,
    Krijg je de reacties wel?
    Nogmaals veel sterkte de komende tijd, het is natuurlijk best spannend.
    Het zal fijn zijn als je kamergenoten aangekomen zijn.
    Dikke knuffel van oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

In plaats van mijn minor voor Hbo-Rechten in Nederland te volgen, heb ik ervoor gekozen om deze in Amerika te volgen. Ik ga voor 5 maanden naar Cedar City, Utah, America!

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 6088

Voorgaande reizen:

29 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn reis naar Amerika

Landen bezocht: