dag 15 Mill Creek Waterfall Hike! - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu dag 15 Mill Creek Waterfall Hike! - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

dag 15 Mill Creek Waterfall Hike!

Door: Anouk van Beijsterveldt

Blijf op de hoogte en volg Anouk

12 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Moab

Lekker uitgeslapen, ondanks het extra dutje van gisteren goed en lang geslapen. Mijn ontbijt was ondertussen meer een lunch, maar ik had de rust nodig. We doen natuurlijk elke dag iets en zijn veel in beweging en dat vraagt best wat energie. Natuurlijk konden we het niet laten!

Rond 2 uur zijn we naar Mill Freek waterfall hike gegaan. Was 5 min rijden max en vanaf daar liep er een route naar een waterval. De route was ontzettend mooi. De eerste waterval was door mensen gemaakt dus daar kwamen we niet voor dus gingen we weer verder. Het bevatte mooi smalle paatjes langs rotsen, tussen planten en zelf door het riviertje. Om bij de waterval moest je drie keer door het riviertje over stenen springen( natuurlijk waren mijn schoenen al meteen nat, wat dan weer lekker verkoelend was). Bij de waterval was het in het begin niet zo druk. Je kon een stukje door het water en langs wat rotsen omhoog. Dat wilde ik natuurlijk wel. Bovenaan stonden een hoop jongens die van de rots het water in sprongen.
Dus toen ik boven op de rots stond was het wel duidelijk dat er maar een weg terug naar beneden was en dat was springend. Tja daar stond ik doen, gelukkig houd ik wel van een uitdaging en heb ik zo iets al eerder gedaan. Ik raakte in gesprek met een meisje die ook wilde springen en die gaf aan dat je de grond wel raakte, maar dat je weer omhoog veerde. Dus toen zei was gesprongen moest ik wel. Ik was nog vrij droog en het water was best fris had ik al gevoeld. Na wat getreuzel ben ik toch maar gesprongen. Het was super leuk om te doen! Je raakte inderdaad de grond maar dat merkte je amper.
Myra wilde ook springen, maar mocht niet.
Hierna zijn we weer terug gewandeld( hiken noemen ze dat hier) en hebben we een groot stuk van de route door het water gedaan. Dat was lekker verkoelend. Ondertussen weer een hoop foto's gemaakt natuurlijk ook van mijn sprong.

Na de hike nog even naar ons huisje gegaan, omgekleed en richting Moab gereden. Hier nog wat winkeltjes bezocht en gegeten bij een Mexicaans restaurant. Waarschijnlijk de laatste keer we zijn er niet zo dol op.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

In plaats van mijn minor voor Hbo-Rechten in Nederland te volgen, heb ik ervoor gekozen om deze in Amerika te volgen. Ik ga voor 5 maanden naar Cedar City, Utah, America!

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 6103

Voorgaande reizen:

29 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn reis naar Amerika

Landen bezocht: