Dag 10 Vooral regen - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Dag 10 Vooral regen - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Dag 10 Vooral regen

Door: Anouk van Beijsterveldt

Blijf op de hoogte en volg Anouk

07 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Panguitch

Sinds dat we op de camping slapen is dit wel een van mijn beste nachten geweest. Ik had het niet echt koud, warm was het ook niet te noemen.
Het heft heel de nacht en ochtend geregend, dit zorgt er ook voor dat het in de nacht minder koud is. Toen we opstonden was het bewolkt en koud en zijn we maar in het dorpje Panguitch gaan ontbijten. Helaas waren we er later dan 11 uur en konden we alleen nog kiezen voor lunch. Ik heb toen maar een mushroom soup en een apple pie genomen.

Ondertussen regende het weer en wat moet je dan gaan doen op zo een dag? De Tourist information bracht ons niet verder en we zijn toen weer naar Bryce gegaan. Van te voren langs een souveniersshop geweest, waar ik een shotglaasje van Utah heb gekocht(ik spaar shotglaasjes van waar ik ben geweest. Alleen ze drinken hier weinig alcohol en in Cedar City vond ik ze niet dus dan maar eentje van heel utah).
Bryce Canyon was vandaag er mistig, je kon niet verder kijken dan 100 meter. Maar ondanks dat was het toch wel erg bijzonder. Alleen jammer dat het nog vaak regende en ik dus liever in de warme auto zat. We kwamen een man tegen, of eigenlijk kwamen we Marion tegen. Hij zag er tenminste precies hetzelfde uit en vond dat schijnbaar zelf ook aangezien hij het petjes van Marion op had.

Door de regen waren we wel toe aan een lekker kopje warme chocolademelk. Dus zijn we dit maar gaan drinken een stukje buiten het park. We hadden ook wel trek dus iedereen nam een pie. Ik vond dat ik wel een hamburger had verdient. De afgelopen dagen heb ik geprobeerd om gezond te eten dus het mocht wel weer.
Zo nu zijn we weer op de camping en ga ik zo maar is mijn tas inpakken!

Wat mij op valt is dat de reclames op de radio hier maar vreemd zijn. Ze praten over keukens of over eten. Nou Amerikanen eten liever buiten de deur dus waarom zouden ze een nieuwe keuken willen? Dan het eten… tja ze roepen maar wat zovan ooh wauw het smaakt zoooo lekker? Helaas voor hun trap ik daar niet in misschien de Amerikanen zelf wel..

Heel eerlijk ben ik ondertussen wel toe aan lekker shoppen in een grote stad in plaats van elke keer wandelen in een natuurpark. Ze zijn erg mooi en vast wel weer leuk over een paar dagen. Het gaat allemaal zo op elkaar lijken. Of is dit weer te verwend haha

En vandaag is mijn abonnement verlopen dus ik moet nu wel een Amerikaans telefoonnummer!

Morgen reizen we weer verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

In plaats van mijn minor voor Hbo-Rechten in Nederland te volgen, heb ik ervoor gekozen om deze in Amerika te volgen. Ik ga voor 5 maanden naar Cedar City, Utah, America!

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 6100

Voorgaande reizen:

29 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn reis naar Amerika

Landen bezocht: