Dagje Canyonland met outdoor 10 okt - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Dagje Canyonland met outdoor 10 okt - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Dagje Canyonland met outdoor 10 okt

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

10 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Cedar City

Zaterdag 10 oktober

Een vreemde dag niet op de verjaardag zijn van Milou! Natuurlijk heb ik haar wel gefeliciteerd maar het blijft een beetje gek.

Het was een vroege ochtend, gelukkig had ik gisteren mijn brood al gemaakt en drinken al klaar gezet. Dus na 7 uur uit bed en tegen 8 uur klaar staan om te vertrekken. Dit was de eerst outdoor activiteit zonder Dewi and Yvonne. Natuurlijk was ik niet alleen. Ik had de woensdag ervoor al een hoop mensen leren kennen en ook Anthony was mee.
We begonnen met een lange autorit richting Moab, 3 uur rijden. Ik had een deken en een kussen meegenomen in de hoop dat ik nog even kon slapen. maar onderweg was het heel erg mooi dus ik heb vooral rondgekeken en de zon op zien komen. Ook nog een filmpje gekeken dus ik heb me goed vermaakt.

Na 10 uur kwamen we aan bij Canyonlands. We waren met een klein groepen van ongeveer 10 (twee auto's) mijn auto was het gezelligste! We zaten met allemaal meiden en een jongen voorin, Tyson. We hebben heerlijk gelachen met elkaar.
Bij Canyonlands hebben we verschillende routes gehiked, samen gelunched en prachtige dingen gezien. Het uitzicht is hier zo mooi. Ik ben al eerder hier geweest maar heb toch het idee dat ik nu meer zag dan toen. op sommige plekken kon ik wel uren blijven zitten voor me gevoel je kon zo ver kijken dat je nooit uitgekeken was. Op een gegeven moment kwamen we bij een hoge berg aan met een prachtig dal onder je (sorry papa) dus ik zat vrij dicht bij de kant en Anthony trok mij terug en zei wil je dat niet meer doen. Dus ik ben maar netjes terug gaan zitten. Het was zo een mooie plek. De heel reis was gezellig. iedereen was leuk en praatte met elkaar. De meeste mensen waren alleen dus dat klikte goed.
Ik heb nu nog steeds goed contact met Tyson, dus dat is leuk.
Ook de lunch was erg goed Anthony had een lekker salade gemaakt, ik had zelf ook van alles mee en dacht dat hij de dag van te voren een grap maakte toen hij aangaf dat hij ook wel wat voor mij zou maken. Die salade smaakte goed!

Ik weet niet meer precies hoe laat maar op een gegeven moment zijn we terug gereden. Eerst gestopt in Moab om te dinneren. Ik heb me eigen eten opgegeten lekker buiten met een paar meisjes en Tyson en de rest zijn binnen in een fast food restaurant gaan eten. Daar had ik nou niet zo behoefte aan.
Met de terugweg hebben we weer een film gekeken en de muziek lekker hard aangezet om te dansen en kei hard mee te zingen. Ik begin echt te houden van die country muziek hier. Volgens de leidster van de outdoor moet ik maar met een farmer hier gaan trouwen die draaien altijd county muziek haha.
Tegen 12 uur kwamen we aan in Cedar ik was klaar om te gaan slapen. Wat was ik moe en wat had ik een geweldige dag gehad!
Een keer een weekend zonder a party is ook prima. (vrijdag was niet handig vanwege vroeg opstaan zaterdag en zaterdag was ik te moe om überhaupt nog aan iets anders dan slapen te denken na zo een lange dag)

Dus alles bij elkaar heb ik een leuke Milou'sverjaardag gehad :) Helaas zonder mijn lieve Milou.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

In plaats van mijn minor voor Hbo-Rechten in Nederland te volgen, heb ik ervoor gekozen om deze in Amerika te volgen. Ik ga voor 5 maanden naar Cedar City, Utah, America!

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 6079

Voorgaande reizen:

29 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn reis naar Amerika

Landen bezocht: