Weekje school 28 sep-4 okt - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu Weekje school 28 sep-4 okt - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

Weekje school 28 sep-4 okt

Door: Anouk van Beijsterveldt

Blijf op de hoogte en volg Anouk

04 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Cedar City

Maandag 28 september
Na een druk dagje school lekker gaan zwemmen in het zwembad hier. Helaas was het maar 40 minuten aangezien het zwembad al om 9 uur dicht gaat.

Dinsdag
was een vrij saai dagje. Eigenlijk heel de dag alleen maar geleerd. Volgende week heb ik drie toetsen. Sociology, introduction to law and Juvenile justice. Dus even hard werken.

Woensdag
Na mijn lessen afgesproken met Eric and Paige om te werken aan our groupsproject for introduction to law. Het gaat over een oude case with the death sentence in America. Ik had verwacht dat dit langer zou duren.
Gelukkig niet zodat ik mee uit eten kon. We gingen naar een sushi restaurant. Nu houd ik niet van sushi dus heb ik lekker een ander gerecht genomen. Ik was hier met: Marco, Yvonne, Lauren, Dewi and Enrique. We hebben zeker goed gegeten. Lauren, Yvonne en ik hadden geen sushi dus ons gerecht werd recht voor ons neus gemaakt door een chefkok. Hij maakte er van alles van zelf vlammen en gooien van vlees in onze mond.(helaas lukte het mij niet echt om dat te vangen, het lande telkens naar mijn mond waardoor het op de grond viel..)

Na het lekker eten zijn we naar Walmart gegaan, hier een beetje rond gerend en wat boodschappen gedaan en terug gegaan met de taxi omdat het niet om de hoek is helaas.

Donderdag
Om 5 uur had ik met een klasgenootje van sociology afgesproken om samen te gaan studeren. Nja uiteindelijk was het meer uitleggen van mijn kant dan studeren, maar goed. Ook hiervan was ik gelukkig op tijd klaar zodat ik mee kon naar een dansvoorstelling van Ella.
Het was modern dance. Ella danst echt super mooi!
Na het dansen ben ik met Marco en Ella naar vrouwen Volleybal hier gegaan. Toen ze om 8 uur nog niet klaar waren(het was 1-2 tegen suu) zijn we maar gegaan omdat we nog moesten eten en iets voor school moesten doen.
Toen we terug liepen kwamen we boogschieten tegen. En ze vroegen of we het een keer wilde proberen.
Na een hoop uitleg heb ik drie keer mogen schieten, echt wel gaaf!

Aankomende dagen staat alleen studeren voor de boeg. Vrijdag avond wel even naar een feestje geweest, maar zaterdag thuis gebleven en een filmpie gekeken.

Tot snel weer!
Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

In plaats van mijn minor voor Hbo-Rechten in Nederland te volgen, heb ik ervoor gekozen om deze in Amerika te volgen. Ik ga voor 5 maanden naar Cedar City, Utah, America!

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 6075

Voorgaande reizen:

29 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn reis naar Amerika

Landen bezocht: