dag 14 Arches National Park in Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu dag 14 Arches National Park in Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

dag 14 Arches National Park in Moab

Door: Anouk van Beijsterveldt

Blijf op de hoogte en volg Anouk

11 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Moab

Nieuw plek nieuwe kansen: Op naar Moab!
We moesten weer zo vroeg ontbijten, maar ik was eigenlijk te moe dus ben ik in bed blijven liggen. Ik kreeg gewoon ontbijt op bed van mijn lieve papa. Na het ontbijt snel alle spullen ingepakt en uitgeschept.

We zijn in Moab aangekomen. We waren er vrij vroeg en zijn eerst gaan eten in een Italiaans restaurant, pasta jays. Lekker pasta op!! We kregen weer goed gevulde borden.

Na de lunch zijn we naar Arches National park gegaan. Weer totaal anders dan de parken waar we eerder zijn geweest. Arches zijn soort van grote stenen bruggen, door de natuur gemaakt. Ook weer erg mooi. Door dit park zijn we ook rondgereden en hebben we op verschillende plaatsen gestopt.
Allereerst in het begin van het park gestopt daar stonden stenen muren die op grote gebouwen leken. Eigenlijk kon je bij de meeste dingen met fantasie heel veel erin zien. De tweede stop kon je klimmen in een Arches, tof! Papa vind dat weer spannend. En toch klim ik weer naar boven :) De derde stop ben ik in de auto blijven zitten, omdat ik zo moe was. De laatste stop ben ik wel weer mee gegaan. Dit was een korte maar erg warme wandeling langs verschillende Arches.

Na al dat wandelen was ik dood op. Elke keer dat ik in de auto zat viel ik half in slaap. Na Arches park zijn we naar ons huisje gegaan. Salona Valle villa. Echt een heel mooi huis! Vakantiehuis van iemand die het verhuurt. Ik ben na het binnen brengen van onze spullen gaan slapen. Heb ongeveer drie uur geslapen totdat ik wakker werd om te gaan eten. Hebben hier lekker gebbq! Hmm
Na de BBQ ben ik gaan douche en weer slapen natuurlijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

In plaats van mijn minor voor Hbo-Rechten in Nederland te volgen, heb ik ervoor gekozen om deze in Amerika te volgen. Ik ga voor 5 maanden naar Cedar City, Utah, America!

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 6077

Voorgaande reizen:

29 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn reis naar Amerika

Landen bezocht: