dag 11 New City - Reisverslag uit Provo, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu dag 11 New City - Reisverslag uit Provo, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

dag 11 New City

Door: Anouk van Beijsterveldt

Blijf op de hoogte en volg Anouk

08 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Provo

Rustig opgestaan en gaan ontbijten bij the original Kenny ray’s (zonder H) restaurant. Hierna zijn we gaan rijden naar Provo, dit duurde ongeveer 4 uur. Onderweg kwamen we allerlei letters tegen in de bergen. Elke letter stond voor de beginletter van een dorpje of stad. De M en de Y hebben we al gezien dus Myra heeft bijna haar naam op de foto ;)

Bij aankomst in het La Quinta ( ik moet telkens denken aan het liedje La quinta esta meloca, of hoe je dat ook schrijft :P) al onze zooi naar boven gebracht en nog even gezwommen met Milou en Myra.
Ondertussen hadden we wel een beetje honger gekregen dus zijn we naar een shoppingscentra gelopen. Ja die was tegenover ons hotel. EINDELIJK SHOPPEN!!!! Maar goed eerst eten. We hebben genoten van een lekker broodje shoarma.
Dus het Shoppen. Allemaal een paar schoenen (op papa na dan) Milou, mama en Myra hebben all stars en ik andere zomerschoentjes. Heel de tijd op slippers naar school gaan straks lijkt mij ook niet zo een goed idee.

In een kleiding winkel kwam ik in gesprek met een meisje. Ze vroeg mij wat ik het opvallendste vond aan Utah, ik ga aan de onwijs brede straten die ze hier hebben. Ze vertelde dat de oprichter van het geloof (een of andere George ofzo?, ik zou het op kunne zoeken maar geen zin in sorry) in de tijd van de paard en wagens had gezegd maak maar hele brede straten die zijn in de toekomst nodig. Nou ze zijn hier breed je kunt er een villa op bouwen! Ook het weer schijnt hier heel onvoorspelbaar te zijn. In de winter heb je vaak dagen dat er in de ochtend sneeuw ligt in de middag regent en in de avond de zon schijnt. Tip: leg een extra trui/vest in de auto zei ze.
In de schoenenwinkel sprak een vrouw ons ook aan toen ze hoorde dat wij uit Nederland kwamen. Haar moeder kwam daar vandaan en ze was er met haar man al verschillende keren geweest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

In plaats van mijn minor voor Hbo-Rechten in Nederland te volgen, heb ik ervoor gekozen om deze in Amerika te volgen. Ik ga voor 5 maanden naar Cedar City, Utah, America!

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 6073

Voorgaande reizen:

29 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn reis naar Amerika

Landen bezocht: