dag 8 - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu dag 8 - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

dag 8

Door: Anouk van Beijsterveldt

Blijf op de hoogte en volg Anouk

05 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Panguitch

Vanochtend een beetje uitgeslapen. Al moet je niet te lang in bed blijven liggen want dan wordt het of erg warm of je kunt niet meer douchen. Tussen 11 en 12 uur worden hier de wc’s/douches schoongemaakt en als je dan nog moet plassen duurt dat erg lang.

Om een beetje een rustdag te houden na het vele wandelen dachten we naar het Panguitch lake te gaan. Nou wat een ontzettend saai meer is dat. De riviertjes die we onderweg er naar toe tegenkwamen waren een stuk interessanter. Daar zaten zelf hele mooie bloemen in onder water. Het was een vrij groot meer met een beetje zand of stenen eromheen. Misschien leuk om te vissen, want dat deden er wel een aantal. Meer was er niet te doen! Ik zou bijvoorbeeld waterski's of iets verhuren. Al zou dat vandaag ook niks zijn geweest want het waaide er ontzettend hard.
We zijn dus vrij snel weer terug gereden en hebben het dorpje Panguitch maar is bekeken. Ook hier was niet veel te doen. Al hebben we wel een lekker ijsje gegeten! Hierna nog even boodschappen gedaan voor wat sla voor bij de BBQ van vanavond.

Anouk

In plaats van mijn minor voor Hbo-Rechten in Nederland te volgen, heb ik ervoor gekozen om deze in Amerika te volgen. Ik ga voor 5 maanden naar Cedar City, Utah, America!

Actief sinds 18 Aug. 2015