dag 6 Bryce - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu dag 6 Bryce - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Anouk Beijsterveldt - WaarBenJij.nu

dag 6 Bryce

Door: Anouk van Beijsterveldt

Blijf op de hoogte en volg Anouk

03 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Panguitch

Na een lekkere wafel als ontbijt zijn we weer in de auto gestapt en dit keer om naar Bryce Canyon Nationnal Park te gaan. Ook dit is weer een erg mooi park. We zijn eerst helemaal door het park heen gereden (18 miles) waar een mooi uitkijk punt was over heel het park en het gebergte. Nadat Myra ik alles gezien dachten te hebben gingen wij lekker in de zon op een bankje zitten tot na een tijdje we niet begrepen waar de rest bleef. Er bleek nog een wandelroute te zijn waar hun in waren gelopen. Dus Myra en ik op zoek naar papa, mama en Milou. Na een klein stukje kwamen we bij een kruising en toen ging het verkeerd haha. Wij namen natuurlijk de andere kant dan dat hun op waren gegaan. Ons pad liep wel erg ver door en na een eind lopen zijn we toch maar omgedraaid en besloten we terug te gaan richting de auto, daar zouden ze uiteindelijk toch wel terug naar toe gaan. En ja hoor ze stonden weer bij het begin van het pad. Hierna zijn we langzaam terug gaan rijden door het park waarbij je langs de route allemaal stopplekken had om het nog beter te kunnen zien. Prachtige diepe kloven of door de natuur gemaakte bruggen (die volgend het bord elke moment in kon storten dus betreden mocht zeker niet). Dit is echt een aanrader. Ik weet niet of heel Utah een aanrader is maar de natuurparken hier wel, die zijn tot nu toe prachtig en allemaal totaal verschillend en dus leuk te bezoeken.

Ooh het geloof dat ze hier hebben het zoiets als jezus christus van de laatste dagen. Nog geen flauw idee wat dit dan weer inhoud. Maar daar zal ik vast nog wel achter komen door mijn toekomstige kamergenootjes.

Na Bryce zijn we richting Panguitch gegaan. Hier staan we voor vijf nachten op een camping, camping Koa. In een echte tent camperen. Heerlijk, had het al weer gemist zo lekker alternatief in de natuur en heel de dag buiten zitten. In de nacht zou het wel koud worden begrepen we dus we zullen het zien. EN natuurlijk als avondeten BBQ. Heerlijk zo een vakantie.

Op de camping is een zwembad en de mensen zijn hier erg vriendelijke (eigenlijk is iedereen in heel Utah zo ontzettend vriendelijk en enthousiast) Helaas in het water in het zwembad wel erg koud.. ag je kunt niet alles hebben he!

• 06 Augustus 2015 - 13:48

Bas & Tim:

Geniet van de zwembaden (ondanks het koude water ;-) ), het warme weer en van de natuur en uitstapjes die jullie doen :)!

Wij lezen alle verhalen mee! :D

• 07 Augustus 2015 - 12:14

Marion :

Het klinkt allemaal zo gaaf anouk!! Lekker genieten daar met de familie!!
    Liefs, Marion

• 07 Augustus 2015 - 12:14

Marion :

Het klinkt allemaal zo gaaf anouk!! Lekker genieten daar met de familie!!
    Liefs, Marion